loading...
World Football
پست ثابت


بهترین ها را با ما تجربه کنید. We give you the best experience!
www.kakasport22.rozblog.com



sajad بازدید : 68 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

 


خسه رودریگز پس از گلزنی در دیدار دیشب مقابل اوساسونا، اظهار داشت که عملکرد خوبش را مدیون مشاوره های ستاره پرتغالی است.

خسه به Marca گفت: "مهم نیست در چه پستی باشم، من عاشق بازی در کنار این بازیکن ها هستم. از کاری که انجام می دهم بسیار خوشحالم. باید به بازی کردن و تمرین کردن ادامه دهم و مثل هر روز سخت کار کنم.

من همیشه از تمام هم تیمی هایم به خاطر حمایت هایشان تشکر می کنم، به خصوص کریستیانو، که همیشه توصیه های خوبی برای من دارد. من هم دوست دارم به او پاس گل بدهم.

نتوانستیم یک گل دیگر به ثمر برسانیم تا در پامپلونا خیالمان راحت تر شود. نتیجه خطرناکی بود."

خسه در نیمه دوم دیدار شب گذشته به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد، اما او اعلام کرد که با کادر پزشکی باشگاه ملاقات خواهد کرد تا مطمئن شود که مصدومیتش بیش از یک گرفتگی عضلانی ساده نیست.

"در ابتدا ترسیده بودم، اما بعداً متوجه شدم که تنها یک گرفتگی عضلانی است؛ هرچند روز جمعه خواهیم دید که پزشکان چه می گویند."

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پست ثابت


از صفحات دیگر سایت دیدن فرمایید.kakasport22.rozblog.ir

                                                        kakasport22.rzb.ir


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم است؟
    کدام بازیکن برنده توپ طلا 2014 است؟
    به نظر شما عملکرد کاکا در میلان چگونه است؟
    قهرمان این فصل لالیگا کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 246
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 412
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 698
  • بازدید ماه : 4,388
  • بازدید سال : 11,456
  • بازدید کلی : 92,988
  • کدهای اختصاصی