loading...
World Football
پست ثابت


بهترین ها را با ما تجربه کنید. We give you the best experience!
www.kakasport22.rozblog.com



sajad بازدید : 29 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

دیگو لوپز، دروازه بان تیم رئال مادرید از ایکر کاسیاس به خاطر تمجید های اخیرش تشکر کرده و تأکید کرد که رابطه مثبتی دارند.

لوپز که در جریان پیروزی 1 - 0 شپ گذشته مقابل مالاگا درون دروازه رئال مادرید ایستاده بود، اظهار داشت که با وجود عملکرد نه چندان خوبی که داشتند، هنوز هم شایسته پیروزی بوده اند.

لوپز در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: "ما شانس این را داشتیم که گل های بیشتری به ثمر برسانیم. اگر چه در لحظات پایانی برتری مان کمی نامطمئن به نظر می رسید، اما بازی را کنترل کردیم. بدیهی است که این بهترین بازی ما نبود اما مشکلات زیادی نداشتیم. کنترل بازی در اختیار ما بود. باید به همین ترتیب ادامه دهیم و به همین شکل بازی کنیم و امتیازات را جمع کنیم."

لوپز در ادامه اظهار داشت که ال کلاسیکوی پیش رو مهم است اما اهمیت آن با سایر 10 مسابقه باقی مانده یکسان است.

"ما باید بازی به بازی پیش برویم و اکنون 10 بازی دیگر در پیش داریم و تنها ال کلاسیکو نیست، هرچند این بازی اهمیت زیادی دارد. ما در آن مسابقه 4 امتیاز برتری خواهیم داشت و این در قدرت و تمایل ما تأثیر گذار خواهد بود. این فرصت فوق العاده ای است و در حالی که بازی سختی خواهد بود، اما ما در ورزشگاه خودی و در مقابل هواداران خودمان بازی خواهیم کرد. تیم خیلی خوب است."

در مورد موضوع کاسیاس - کسی که اخیراً گفته بود در صدرنشینی رئال مادرید لوپز نقش بزرگی داشته است - لوپز هم به همان اندازه از وی تعریف کرد.

"من به عقاید همه احترام می گذارم و می خواهم به باشگاهم کمک کنم، و مثل ایکر برای تیم بجنگم. او کاپیتان و نماد رئال مادرید است و من قدردان او هستم. وقتی بازی می کنم بسیار خوشحال ترم، اما ایکر را خیلی دوست دارم.

ما در بزرگترین تیم دنیا برای یک جایگاه رقابت می کنیم. من توقع زیادی از خودم دارم و همچنان خواهم داشت. من همیشه به مربی احترام خواهم گذاشت. او برای انتخاب، 3 دروازه بان دارد اما فکر می کنم من و ایکر خوب کار می کنیم."

برچسب ها رئال ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پست ثابت


از صفحات دیگر سایت دیدن فرمایید.kakasport22.rozblog.ir

                                                        kakasport22.rzb.ir


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم است؟
    کدام بازیکن برنده توپ طلا 2014 است؟
    به نظر شما عملکرد کاکا در میلان چگونه است؟
    قهرمان این فصل لالیگا کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 426
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 738
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,306
  • بازدید ماه : 4,996
  • بازدید سال : 12,064
  • بازدید کلی : 93,596
  • کدهای اختصاصی