loading...
World Football
پست ثابت


بهترین ها را با ما تجربه کنید. We give you the best experience!
www.kakasport22.rozblog.com



sajad بازدید : 29 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (2)

کریم بنزما، مهاجم تیم رئال مادرید در گفتگو با برنامه تلویزیونی Telefoot در مورد آخرین اخبار رئال مادرید، فرم خوب خود و عملکردش در تیم ملی فرانسه صحبت کرده است.

پدر شدن چه حسی دارد؟ "شگفت انگیز است. همه می خواهند پدر شوند. حالا خیلی آرام تر شده ام."

انتقاد ها: "من برخی شرایط دشوار را تجربه کردم اما همیشه به خودم اعتماد داشتم. و در نهایت، این فصل، سال خوبی خواهد بود."

دیدار پلی آف مقابل اوکراین: "در مقابل اوکراین مهمترین گل دوران حضورم در تیم ملی را به ثمر رساندم، چرا که این گل ما را به جام جهانی رساند."

کریستیانو رونالدو: "از نظر من کریستیانو بهترین بازیکن تاریخ است. من این شانس را به دست آورده ام که در کنار بهترین بازیکن دنیا، یعنی کریستیانو بازی کنم. خیلی خوشحالم که رابطه خوبی با او دارم."

زیدان: "زیدان هر روز مرا به بازیکن بهتری تبدیل می کند."

چمپیونزلیگ: "تورنمنتی است که من در آن خوب کار می کنم."

رئال مادرید: "از نظر من رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست. هیچ باشگاه بزرگتری وجود ندارد."

جام جهانی در برزیل: "هیچکس در جام جهانی انتظاری از ما ندارد. ما مدعی نیستیم و این برای ما خوب است. ما می توانیم اسب سیاه* مسابقات شویم."

برچسب ها بنزما , رئال , کریس ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sajed در تاریخ 1392/12/29 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
چه وبلاگت قشنگ بود و خیلی از مطالبش استفاده کردم
شما که ایدی یتهو داری؟
خب بیا توی سایت من ثبتش کن و همه رو ادد کن و از سایت و انجمنش استفاده کن.
اگه هم نداری یک سر بزن.
شکلک
خیلی وبلاگت زیبا بود دمت گرم.
فعلا بای تا بعدا.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر رایگان و سریع
پاسخ : ممنون نظر لطفتونه

این نظر توسط sajed در تاریخ 1392/12/29 و 10:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
چه وبلاگت قشنگ بود و خیلی از مطالبش استفاده کردم
شما که ایدی یتهو داری؟
خب بیا توی سایت من ثبتش کن و همه رو ادد کن و از سایت و انجمنش استفاده کن.
اگه هم نداری یک سر بزن.
شکلک
خیلی وبلاگت زیبا بود دمت گرم.
فعلا بای تا بعدا.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
--------------
http://www.robotblog.ir سیستم اتوماتیک ارسال نظر رایگان و سریع


کد امنیتی رفرش
پست ثابت


از صفحات دیگر سایت دیدن فرمایید.kakasport22.rozblog.ir

                                                        kakasport22.rzb.ir


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم است؟
    کدام بازیکن برنده توپ طلا 2014 است؟
    به نظر شما عملکرد کاکا در میلان چگونه است؟
    قهرمان این فصل لالیگا کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 606
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 892
  • بازدید ماه : 4,582
  • بازدید سال : 11,650
  • بازدید کلی : 93,182
  • کدهای اختصاصی