loading...
World Football
پست ثابت


بهترین ها را با ما تجربه کنید. We give you the best experience!
www.kakasport22.rozblog.com



sajad بازدید : 22 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

آلگری: 2014 آخرین کریسمس من در میلان خواهد بود

ماکس آلگری در تازه ترین صحبت هایش تایید کرد که فصل پایانی اش را در میلان سپری می کند و آخرین کریسمس او در میلان خواهد بود


این سرمربی 46 ساله ی ایتالیایی در بخشی از صحبت هایش با نشریه معتبر گاتزتا دلوسپورت گفت که امیدوارست با ورود ستاره های جوانی چون هاشم مستور مهاجم   15ساله و مانوئل لوکاتلی 15 ساله که هافبک بوده به تمرینات روسونری همراه بالوتلی و کاکا بتوانند بیش از این ها پیشرفت کنند.....

 

 

 

متاسفم که هیچ وقت تیم کاملم را در اختیار نداشتم/ تیمی با هواداران پر شور و دوست داشتنی اش را ترک می کنم آلگری: 2014 آخرین کریسمس من در میلان خواهد بود


ماکس آلگری در تازه ترین صحبت هایش تایید کرد که فصل پایانی اش را در میلان سپری می کند و آخرین کریسمس او در میلان خواهد بود


این سرمربی 46 ساله ی ایتالیایی در بخشی از صحبت هایش با نشریه معتبر گاتزتا دلوسپورت گفت که امیدوارست با ورود ستاره های جوانی چون هاشم مستور مهاجم   15ساله و مانوئل لوکاتلی 15 ساله که هافبک بوده به تمرینات روسونری همراه بالوتلی و کاکا بتوانند بیش از این ها پیشرفت کنند.

آلگری در مصاحبه ای نسبتا طولانی با خبرگزاری اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" چهار ماه گذشته در سری آ برای ما بسیار وحشتناک بود. در 2014 ما با تمرکز کامل رقابت های لیگ قهرمانان را از سر می گیریم و حتی با وجود اینکه سولی مونتاری و ریکاردو مونتولیوو در دور رفت برابر اتلتیکو مادرید محروم هستند من به این بازی امیدوارم"

"به علاوه اینکه ما در کوپا ایتالیا هم حضور داریم و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در لیگ هم تا آخرین لحظه تلاش می کنیم همانطور که راه زیادی تا پایان در پیش داریم و هر کاری که لازم باشد انجام می دهیم"

اما در مصاحبه ای دیگر این بار با نشریه گاتزتا دلوسپورت آلگری از آخرین شرایطش در میلان گفت:" می توانستم آن مربی باشم که به با بیستمین قهرمانی اسکودتو دومین ستاره را بر روی پیراهن باشگاه ثبت می کند.گل مردود شده معروف مونتاری در دومین فصل حضورم در میلان در قهرمان نشدن ما و نرسیدن به دومین ستاره اسکودتو بسیار تاثیر گذار بود.ما بسیار بد شانس بودیم"

او در ادامه گفت:"تیمی با هواداران پر شور و دوست داشتنی را ترک می کنم که می توانند در آینده حرف هایی برای گفتن داشته باشد.بزرگترین پشیمانی من این است که هیچ وقت تیم کاملم را در اختیار نداشتم.بخصوص اینکه دفاع های کناری اصلی تقریبا در دسترس نبودند.کادر پزشکی مقصر این مصدومیت ها نبوده و هیچ اشتباهی مرتکب نشده چرا که ما بهترین متخصصان در جهان را داریم و از اینکه آنها را بی رحمانه مورد انتقاد خود قرار می دهند عصانی می شوم"

"من همیشه با شور و شوق به کارم ادامه دادم و بهترین شکل هم پایان می دهم.چرا میلان را ترک می کنم؟روزی این تصمیم را گرفتم که سران باشگاه خواستند یک فصل دیگر همکاری شان با من را ادامه دهند و من این موضوع را دوست داشتم که بمانم و به کارم پایان دهم اما چهار سال بودن در یک باشگاه بسیار زیاد است"


گفته می شود کلارنس سیدورف جایگزین احتمالی آلگری در میلان خواهد بود.آلگری گفت:"نمی دانم چه کسی سرمربی فصل آینده میلان خواهد بود و این مشکل من نیست.سیدورف در یک فصل پیش از آخرین سال حضورش در میلان بسیار فوق العاده بود اما من دوست داشتم زمانی که او 28 ساله بود با او به عنوان بازیکن کار کنم تا 35 سالگی اش"

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پست ثابت


از صفحات دیگر سایت دیدن فرمایید.kakasport22.rozblog.ir

                                                        kakasport22.rzb.ir


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم است؟
    کدام بازیکن برنده توپ طلا 2014 است؟
    به نظر شما عملکرد کاکا در میلان چگونه است؟
    قهرمان این فصل لالیگا کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 492
  • بازدید ماه : 4,182
  • بازدید سال : 11,250
  • بازدید کلی : 92,782
  • کدهای اختصاصی