loading...
World Football
پست ثابت


بهترین ها را با ما تجربه کنید. We give you the best experience!
www.kakasport22.rozblog.com



sajad بازدید : 59 سه شنبه 24 دی 1392 نظرات (0)

جایزه توپ طلای رونالدو 2013

جایزه توپ طلای رونالدو 2013


ستاره پرتغالی هنگام دریافت جایزه حسابی احساساتی شد
 رونالدو برنده توپ طلای 2013 شد.
او در حالی که بسیار خوشحال به نظر می‌رسید گفت: «هیچ حرفی نمی‌تواند این لحظه را توصیف کند. 
 
اول از همه از تمامی هم‌تیمی‌هایم بسیار تشکر می‌کنم؛ چه در باشگاه و چه در تیم ملی. بدون تلاش‌های آنها من به این جایزه نمی‌رسیدم. من بسیار خوشحالم و بسیار سخت بتوان این جایزه را برد.
 باید از همه افرادی که در سطح شخصی با آنها در تماس بوده‌ام هم تشکر کنم. نباید اوزه‌بیو را هم فراموش کرد.

نامزدم، دوستانم، پسرم. این لحظه‌ای بسیار احساسی است. آن‌چه می‌توانم بگویم این است که از همه شما که درگیر بوده‌اید تشکر می‌کنم. اگر کسی را فراموش کرده‌ام معذرت می‌خواهم، اما فعلا عمیقا تحت تاثیر قرار گرفته‌ام!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
پست ثابت


از صفحات دیگر سایت دیدن فرمایید.kakasport22.rozblog.ir

                                                        kakasport22.rzb.ir


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم است؟
    کدام بازیکن برنده توپ طلا 2014 است؟
    به نظر شما عملکرد کاکا در میلان چگونه است؟
    قهرمان این فصل لالیگا کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 123
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 237
  • باردید دیروز : 286
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 523
  • بازدید ماه : 4,213
  • بازدید سال : 11,281
  • بازدید کلی : 92,813
  • کدهای اختصاصی