loading...
World Football
پست ثابت


بهترین ها را با ما تجربه کنید. We give you the best experience!
www.kakasport22.rozblog.com



sajad بازدید : 20 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

آلگری: 2014 آخرین کریسمس من در میلان خواهد بود

ماکس آلگری در تازه ترین صحبت هایش تایید کرد که فصل پایانی اش را در میلان سپری می کند و آخرین کریسمس او در میلان خواهد بود


این سرمربی 46 ساله ی ایتالیایی در بخشی از صحبت هایش با نشریه معتبر گاتزتا دلوسپورت گفت که امیدوارست با ورود ستاره های جوانی چون هاشم مستور مهاجم   15ساله و مانوئل لوکاتلی 15 ساله که هافبک بوده به تمرینات روسونری همراه بالوتلی و کاکا بتوانند بیش از این ها پیشرفت کنند.....

 

 

 

sajad بازدید : 29 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

CR7-Dream

در این مستند نگاهی داریم بر زندگی یکی از برترین بازیکنان دنیای فوتبال یعنی “کریستین رونالدو”. این مستند که در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است ، نگاهی به ویژه به زندگی شخصی و کریر کرستین رونالدو درون و خارج از زمین فوتبال دارد. دغدغه های یک فوتبالیست نوجوان تا رسیدن به اوج محبوبیت در دنیای فوتبال. در ادامه مطلب قادر به دانلود این مستند بسیار زیبا خواهید بود.

:

sajad بازدید : 37 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Messi-91-Goals

 

اگر از طرفداران تیم بارسلونا هستنید ، مطمئنا نام لیونل مسی را بهتر از هر کس دیگری میشناسید. ستاره دنیای فوتبال که برای سال های متوالی جوایز بسیاری را از طرف اتحادیه فوتبال کسب نموده و به گفته بسیاری وی جایگزین مارادونا ، افسانه تیم آرژانتین خواهد بود. مسی دو بار برنده توپ طلای اروپا و یک بار به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال دنیا شناخته شده است. در این مستند به تماشای ۹۱ گل برتر مسی در سال ۲۰۱۲ بنشینید.

sajad بازدید : 33 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

این ویدئو جالب و تماشایی به مقایسه دو ستاره فراموش نشدنی دنیای فوتبال و باشگاه بارسلونا یعنی لیونل مسی آرژانتینی و رونالدینیو برزیلی می پردازد . شاید این سوال در ذهن بسیاری از ما نیز در زمان مشخصی شکل گرفته باشد ، کدام یک از این دو ستاره از نظر تکنیکی در سطح بالاتری قرار دارد ؟ شاید با دانلود این ویدئو بتونیم به پاسخ برخی از سوالات خود در رابطه با قیاس این دو بازیکن دست یابیم . ویدئو جالب مقایسه لیونل مسی و رونالدینیو هم اکنون قابل دریافت برای شما کاربران می باشد.

sajad بازدید : 53 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

شما در این مستند بسیار زیبا که مربوط به ستاره حال حاضر باشگاه اتلتیکو مینیرو ” رونالدینیو ” می باشد شاهد برترین و بهترین گلهای رونالدینیو از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۱۳ خواهید بود . دانلود این مستند بسیار زیبا به علاقه مندان رونالدینیو به شدت پیشنهاد می شود . مستند بهترین گلهای رونالدینیو از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۱۳ هم اکنون قابل دریافت برای شما کاربران می باشد.

sajad بازدید : 39 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

مسعود اوزیل ستاره آلمانی باشگاه آرسنال که به تازگی به این باشگاه پیوسته است ، در دوران حضور خود در باشگاه رئال مادرید موفق به زدن ۲۷ گل شد . شما در این مستند شاهد تمامی گلهای مسعود اوزیل با پیراهن باشگاه رئال مادرید از فصل ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ خواهید بود . مجموعه کامل گلهای مسعود اوزیل با پیراهن رئال مادرید هم اکنون قابل دریافت برای شما کاربران گرامی  اسپورت می باشد.

sajad بازدید : 35 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

 

کریستیانو رونالدو ستاره تیم ملی پرتغال و رئال مادرید که سال ۲۰۱۳ رو فوق العاده اغاز کرد و فوق العاده نیز به پایان برد . این مستند زیبا یک سال طلایی کرستیانو رونالدو رو شرح میده که امیدوارم از دیدن اون لذت ببرین و پیشنهاد میکنم از دست ندهید . جهت دانلود این مستند فوق العاده زیبا و با دو کیفیت متوسط و عالی و حجم های مناسب  به ادامه مطلب بروید . 


sajad بازدید : 100 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

CR7-Limit

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو مهاجم فوتبالیست اهل کشور پرتغال است که در تابستان سال ۲۰۱۰ به باشگاه پرطرفدار رئال مادرید پیوست و هم‌ اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال نیز میباشد. رونالدو گران‌ قیمت‌ترین فوتبالیست تاریخ جهان است که باشگاه رئال مادرید برای خرید او، مبلغ  ۹۴ میلیون یورو به باشگاه فوتبال منچستر یونایتد پرداخت‌ کرد و او را کاملترین بازیکن نسل فعلی فوتبال جهان نامیدند. ر این مستند کریس رونالدو به شما نشان خواهد داد که کریستیانو رونالدو چگونه توانست یکی از بهترین بازیکن های دنیا شود و نیز به بررسی مهارت ها , خلاقیت ها و قدرت های این چهره ی نام آشنا می پردازد. در مستند Cristiano Ronaldo Tested to the Limit  که توسط شرکت کاسترول تهیه شده است از رونالدو تست هایی مانند دویدن , پرش , شوت زدن , کله زدن در تاریکی مطلق , قدرت شوت , تست اناتومی بدن , مسابقه دو با یک دونده و … گرفته میشود که میتوانید این مستند را برای شما علاقه مندان به رونالدو جذاب کند.

sajad بازدید : 56 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Messi VS CR7

در مستند مقایسه مسی و رونالدو دو تن از ستاره های مشهور دنیای فوتبال از جهات مختلف مورد مقایسه قرار گرفته اند. رقابت های تنگاتنگ بین دو تیم پر طرفدار بارسلونا و رئال مادرید و تماشاگران با تعصبی که این دو تیم رقیب دارند نیز بر جذابیت آن افزوده است. مستند مقایسه مسی و رونالدو هم اکنون در ادامه مطلب جهت دانلود قرار گرفته است.

sajad بازدید : 55 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

این مستند زیبا و بسیار تماشایی که با ” فقط یک رونالدو وجود دارد ” منتشر شده است ، به بهترین و زیباترین گلهای رونالدو در طول سالیان درخشان فوتبالی وی می پردازد . شما در این مستند بسیار زیبا شاهد بهترین و زیباترین گلهای رونالدو برزیلی خواهید بود . مستند زیبا رونالدو برزیلی هم اکنون قابل دریافت برای شما کاربران با کیفیت بسیار عالی می باشد.

 
sajad بازدید : 147 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

این مستند بسیار زیبا که چندی پیش از شبکه تلویزیونی Kick TV پخش شده است ، به بررسی مسائل محرمانه و یا به عبارتی دیگر مسائل مدیریتی باشگاه محبوب و پرطرفدار بارسلونا اسپانیا می پردازد . مستند جالب و بسیار زیبا باشگاه بارسلونا اسپانیا با نام محرمانه هم اکنون قابل دریافت برای شما کاربران با کیفیت عالی و حجم مناسب می باشد.

sajad بازدید : 26 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

این مستند زیبا و تماشایی مربوط به مهاجم افسانه ای باشگاه منچستریونایتد وین رونی می باشد . شما در این مستند زیبا شاهد بهترین ضربات آخر وین رونی در طول دوران حضور وی در من یونایتد خواهید بود . مستند بسیار زیبا وین رونی با نام تمام کننده افسانه ای هم اکنون قابل دریافت برای شما کاربران با کیفیت بسیار عالی می باشد.

sajad بازدید : 29 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

 

این مستند زیبا مربوط به اسطوره فراموش نشدنی باشگاه یوونتوس ، رئال مادرید و تیم ملی فرانسه زیندین زیدان می باشد . شما در این مستند زیبا و جذاب شاهد لحظاتی زیبا از دوران فوتبالی زیندین زیدان خواهید بود که این لحظات شامل گل ها ، پاس گل ها و … می باشد . مستند زیبا و جذاب زیندین زیدان با نام استاد دهه هم اکنون قابل دریافت برای شما کاربران با بالاترین کیفیت ممکن می باشد.

 
sajad بازدید : 43 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

این مستند بسیار زیبا مربوط به لیونل مسی و اسپانسر وی شرکت آدیداس می باشد . شما در این مستند جدید شاهد لحظات زیبایی از لیونل مسی همراه با کفش های آدیداس وی خواهید بود . مستند جدید لیونل مسی با نام مجموعه آدیداس مسی هم اکنون قابل دریافت برای شما کاربران وبسایت کاکا اسپرت با کیفیت عالی و حجم مناسب می باشد.

sajad بازدید : 52 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

soccer-graphics-ronaldinho-384818

امروز در این پست برای شما دوستان عزیز مستند زندگی رونالدینهو رو قرار میدهیم که امیدوارم مورد پسند یکایک شما عزیزان واقع بشه.در این مستند درباره ی زندگی رونالدینهو ستاره ی به یاد ماندگی فوتبال جهان بحث میشود و ستاره شدن این بازیکن فوق العاده را به تصویر میکشد.

برای دانلود این مستند زیبا لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

sajad بازدید : 53 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

Football Greatestدر این مجموعه شاهد فیلم های ورزشی از بزرگان حال حاضر دنیای فوتبال همچون رونالدینیو تا ستارگان سال های دور زمین سبز مثل مارادونا و پله هستیم. در مستند های ورزشی ارائه شده به زندگی شخصی، نحوه محبوبیت، لحظات به یادماندنی فوتبالیست مربوطه پرداخته و نگاهی گذرا از جوانی تا اوج شهرت وی را مشاهده خواهید کرد.  مستند های موجود در این مجموعه تمامی دوران فوتبالی بازیکنان را تحت پوشش قرار داده و بدان پرداخته است.  بیش از ۲۵ مستند ورزشی در قالب یک پکیج و با فرمت Avi که هریک از این مستندها با کیفیت مطلوب ارائه شده است. پیشنهاد میکنیم اگر از طرفداران این رشته ورزشی هستید و یا قصد دارید در آینده به فوتبالیستی مشهور بدل شوید ، این مستند ورزشی را به هیچ عنوان از دست ندهید. جهت دانلود این مستند عظیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

sajad بازدید : 92 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

fabregas-gestures-getty

با سلام خدمت همه ی کاربران محترم وب سایت kakasport22. بنا به درخواست شما دوستان عزیز امروز برای شما عزیزان در این پست مستند سسک فابرگاس رو آماده کردیم که امیدواریم مورد توجه  همه ی عزیزان قرار بگیره.

دوستان عزیز تمامی مسابقات فوتبال برگزار شده آپلود شده فقط کمی زمان میبره تا داخل سایت قرار بگیرن لطفا صبور باشید.

برای دانلود این مستند زیبا لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

sajad بازدید : 27 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه کامل ۶۹ گل کریستیانو رونالدو در سال ۲۰۱۳

 

خوب یکی دیگر از مستند های زیبا رو برای طرفداران کریس رونالدو ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید و تیم ملی پرتغال اماده کرده ایم . این مجموعه شامل تمامی ۶۷ گل کریس رونالدو در سال ۲۰۱۳ میباشد که با دو کیفیت Hd , HQ اماده دریافت میباشد . کریس رونالدو امسال عملکردی فوق العاده داشته و توانست تیم ملی پرتغال را یک تنه و با هتریک خود در برابر تیم ملی سوئد به جام جهانی ببرد و همچنین عنوان ارزشمند ترین بازیکن سال اسپانیا هم انتخاب شد .از نگاه مجله وردساکر نیز به عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ انتخاب شده و بخت اصلی برای برنده شدن توپ طلای امسال میباشد که در مراسم پیش رو حاضر نمیشود به گفته ی خود رونالدو .  

sajad بازدید : 58 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

 

153-754-_eec5359thumb,8.jpg

795-527-_eec5559thumb,8.jpg

آخرين تمرين سال 2013 رئال با استقبال گرم از سوي هواداران به اتمام رسيد . در حقيقت همان طور كه اعلام شده بود ، بليط ها تمام شده بود و رئال در يك استاديوم دي استفانوي پر با سال 2013 وداع كرد .

در اين تمرين شش هزار نفر حضور داشتند كه فقط كوئنت رائو ،‌ واران و خديرا به علت مصدوميت طولاني مدت و موراتا و گرت بيل به علت درد جزئي حضور نداشتند . خوزه رودريگز ، هايمه ،‌كاسادو و يورنته از آكادمي نيز در اين تمرين حضور پيدا كرده بودند .

بقیه ادامه:

sajad بازدید : 62 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

 

خوب امروز یه کلیپ زیبا و دیدنی دیگر از یکی از بهترین هافبک های جهان فوتبال اماده کرده ایم . در این کلیپ شما شاهد گلچینی از بهترین حرکات ژابی الونسو هافبک تیم رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا میباشد . آلونسو ابتدا چند سال در تیم انگلیسی لیورپول بازی میکرد و نمایش خیره کننده ای داشت و در ادامه و در سال ۲۰۰۹ به تیم کهکشانی رئال مادرید امد و در این تیم نیز عملکردی فوق العاده از خود نشان داده و توانسته توانایی های خود رو به رخ همه بکشه و بسیار جنگنده و خلاق و پر تلاش در میدان مسابقه ظاهر میشه . این کلیپ مربوط به دوران حضور وی در رئال میشود .این کلیپ با کیفیت HQ و حجم مناسب در ادامه مطلب قابل دانلوداست

sajad بازدید : 43 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

در این پست  یه کلیپ خیلی جالب برای کاکا اسپرت قرار دادیم . این کلیپ به بررسی نحوه ساخته شدن توپ رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ می پردازه و قسمت های مختلف اون رو به نمایش میزاره . این کلیپ هم اکنون با کیفیت مناسب و حجم خوب در ادامه مطلب قابل دریافت میشباشد .

sajad بازدید : 65 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

 

در این پست کلیپ بی نهایت زیبا و دیدنی اماده کرده ایم . در این کلیپ شما شاهد ۵۰ گل برتر نیمار جونیور بازیکن سابق سانتوس برزیل و کنون بارسلونای اسپانیا میباشد که درخشش خوبی از خودش نشان داده است . این کلیپ با کیفیت HQ و کیفیت عالیه HD  در ادامه ی مطلب قابل دریافت برای کاربران محترم اکستریم اسپرت میباشد .جهت دانلود این کلیپ به ادامه مطلب بروید.

sajad بازدید : 41 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

 

در این پست کلیپ دیدنی دیگر از مسی آماده کرده ایم . این کلیپ شامل تمامی ۳۵۷ گل لیونل مسی اسطوره تیم بارسلونا میباشد که ۴ بار پیاپی موفق به در یافت توپ طلا شده است با بازی های خوب خودش . این کلیپ با دو کیفیت HD و HQ و با حجم های مناسب و همچنین اسکرین شات در ادامه مطلب قابل دریاف میباشد .

جهت دانلود این کلیپ به ادامه مطلب بروید.

 

 

sajad بازدید : 84 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

FIFA 14 Repack

بازی FIFA 14 نام بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیزی است که توسط کمپانی EA Sports برای کامپیوتر در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و انتشار یافته است ، پس از مدت ها انتظار طبق وعده های داده شده بالاخره نسخه جدید فیفا نیز عرضه شد که دارای تغییرات وسیع و هیجان انگیزی می باشد ، فیفا ۱۳ با موتور عالی خود یعنی Ignite توانست یک شبیه ساز واقعی از فوتبال را برای گیمرها ارائه داده و تا حدودی به خصوص در آمریکا گوی سبقت را از رقیب دیرینه ی خود یعنی PES دزدید ، بازی که فوتبال واقعی را معنا می کند ، هر ساله فیفا دست خوش تغییرات بسیاری شده و نوآوری در آن حرف اول را می زند ، در نسخه جدید نیز ما این را به وضوح مشاهده می کنیم چرا که با توجه به اینکه PES نیز دست به انقلابی بزرگ زده فیفا نمی خواهد به همین زودی پا پس بکشد ، برای دانلود این بازی مهیج و زیبا لطفا به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

sajad بازدید : 33 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

CR 7 TSSF

مستند Cristiano Ronaldo : The Story So Far فیلمی ۴۶ دقیقه ای در مورد زندگی و فوتبال کریستانو رونالدو می باشد. در این مستند به نخستین سال های بازیکنی او در آندورینا تا منچستر بونایتد پرداخته می شود. علاوه بر کلیپهای زیبای قرار گرفته در این مستند با اعضای حانواده و مربیان این بازیکن نیز گفتگو می شود. اگر از طرافداران کریس رونالدو می باشد این مستند را از دست ندهید.

sajad بازدید : 92 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

.: برای اولین بار در بین سایت های ایرانی :.

ریکاردو ایزکسون داس سانتوز لیته ملقب به کاکا متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۲ در شهر برازیلیا، پایتخت کشور برزیل و بهترین فوتبالیست جهان در سال ۲۰۰۷، بازیکن تیم ملی برزیل و رئال مادرید اسپانیاست.دوره نوجوانی و جوانی خود را با عضویت در تیم باشگاهی سائوپائولو سپری کرد و از ابتدای سال ۲۰۰۱ عضو تیم بزرگسالان این باشگاه شد و در ۱۳۱ بازی رسمی ۴۸ گل برایشان زد. الگوی او در فوتبال به گفته خودش: هموطنش «رای» که باشگاه سابق او نیز سائوپائولو بوده است. وی در ژوئن ۲۰۰۳ تیم خانگی اش یعنی سائوپائولو را ترک و به میلان، یکی از بهترین باشگاههای حال حاضر ایتالیا و اروپا پیوست.و در تاریخ ۸ ژوئن ۲۰۰۹ قرارداد ۶ ساله ای به ارزش ۵۶ ملیون پوند با رئال مادرید منعقد کرد. وی به عنوان سفیر غذا در سازمان ملل برای کمک به کودکان محروم مشغول به کار است. این مستند زیبا به لحظاتی ناب از حضور این اسطوره برزیلی در مستطیل سبز پرداخته و زندگی شخصی وی و علاقه زیاد او به فوتبال را در پس صحنه هایی زیبا به تصویر کشیده است. مستند زیبای Golden Ricky – Especial Kaka با کیفیت avi.

پست ثابت


از صفحات دیگر سایت دیدن فرمایید.kakasport22.rozblog.ir

                                                        kakasport22.rzb.ir


تعداد صفحات : 22

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان جام جهانی 2014 کدام تیم است؟
    کدام بازیکن برنده توپ طلا 2014 است؟
    به نظر شما عملکرد کاکا در میلان چگونه است؟
    قهرمان این فصل لالیگا کدام تیم است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 646
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 7,097
  • بازدید کلی : 88,629
  • کدهای اختصاصی